Fredag!

Bara en natt kvar och sen så.. Som jag har längtat efter lördag! Ända sen jag hoppade in i bilen och sa hejdå i lördags har jag bara gått och väntat på att det ska bli en ny lördag så fort som möjligt.
Jag och Herman ska umgås på em innan det är dax för fest. Kommer till Hedemora redan vid 14.23 imorrn så =)
Lite hockeytittande kanske? Lär ju iaf hinnas med innan vi går på partaj..
Men först ska jag försöka avverka den här dagen då. Blir väl en promenad som vanligt alldeles snart skulle jag tro.
Jättefint ute! Sol och bara ett par minusgrader. Så skulle det alltid vara, hela vintern.

Det var allt för mej..

Kommentarer
Postat av: M

Minusgrader? är har de 3 plus! och ja imorn är de lördag...:D gah dags att börja baka nu!:O h

2008-02-08 @ 12:39:05
Postat av: M

blev lite fel innan ska stå: här är det..;P

2008-02-08 @ 12:40:03
Postat av: Lollo

Jo men det var underbart väder idag på fm :D synd nog så när jag gick ut så vare inte lika fint de var på em ... hmm

2008-02-08 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0