Fredag

Då så var det fredag igen.
Tack och lov fick vi sluta tidigare idag för det var verkligen inte mkt nyttigt vi fick ut av denna dag.
Ser framemot den 17:e mars då jag får börja praktiken. Ska vara med moster på dagiset där hon jobbar.
Tror nog att det kan bli kul. Hon har ju dom allra minsta och det är ju dom som är allra sötast oxå =)
Aprå på dagis så har jag varit med mamma på dagis idag i nån timme och gjort henne sällskap och självklart lekte jag med barnen oxå. Pizza bagarens två ungar! haha.. Jaa Tudaz och Martina, vad tycker ni om det?! :P
Ikväll blir det let`s dance och godis i vanlig ordning. Som tidigare nämnt, fredag kvällar är mysiga!
Lugnt blir det nog resten av helgen oxå. Har iaf inget inplanerat så vi får se vad det kan tänkas bli..


Kommentarer
Postat av: Fia

Vi får hoppas att det går bra för Karl-Petter och Danny ikväll! Ät inte för mycket godis nu bara ;)

2008-02-22 @ 18:59:13
URL: http://alltomfia.blogg.se
Postat av: M

haha jadu jag vet iten riktigt, ska vi porta dom från dagiset som hämnd??:D moahaha

2008-02-23 @ 13:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0