Borlänge

Borlänge idag för tredje gången på ca en vecka.. haha.. Det är skapligt tycker jag.
Idag var Tess med mej och vilken underbar människa det är =) Om alla hade en sån vän skulle ingen behöva vara olycklig, det kan jag lova! Vi hade bara tre timmar på oss och det gick på tok för fort tycker jag..
Vi hann med och prata en hel massa skit och handla oxå så klart. Börjar nästan bli rädd för mej själv.
Så här har jag aldrig varit förut. Idag blev det en drinkbok, en receptbok för efterrätter, en vanlig roman, presentpapper och kan ni gissa vad, ett par skor till! Tjoohoo haha.. Jag fattar inte hur jag lyckas!
Aja, kul hade vi iaf och det är det som räknas. Kul tror jag att det blir i helgen oxå.
Jag, Märta och Tias ska ut i Ludvika hade vi tänkt. Ska till Hedemora imorgon redan och bo hos dem.
Blir tacopaj och lite let`s dance kanske =) Jaa, klart att det blir Tony och gänget!
Måste kolla över min packning. För bara två dagar har jag tagit med mej mkt mer än vad jag säkert behöver men vad ska man göra då?? Ingenting kan ju uteslutas ändå =)

Känner mej lite förvirrad på en punkt men jag ska försöka koppla bort det nu och inte tänka så mkt.
Det SKA bli bra!

 Min sötaste Tess =)

Kommentarer
Postat av: Märta

Bra att inte tänka på det! men jag lovar att de kommer att bli bra;) på ett eller annat sätt:D

2008-02-29 @ 07:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0