Äntligen helg!

Då så var det helg igen och den första kursveckan har gått. Bara att börja räkna ner. Nästa vecka ska vi iaf besöka en mässa och en dag ska jag åka runt och fråga om jobb. Så den lär nog gå ganska fort iaf.
Har faktiskt hittat två jobb att söka den här veckan, ett av jobben var redan tillsatt men det andra kan jag fortsätta hoppas på iaf. Vore skönt om man kunde hitta något snart.
I helgen blir det lugnt. Har faktiskt inte planerat något alls vilket betyder att jag kommer och klättra på vägarna. De senaste helgen har det varit något hela tiden. Hur ska jag nu kan ta en helg utan något planerat.. Det är frågan!
Imorgon har Gabbe en match iaf och på söndag ska jag göra en extra städning på snickeri på chefens begäran.
Var något utställningsrum som skulle göras i ordning tror jag.. Aja, en timme extra är väl inte fel på ngt vis.

Snart let`s dance och godis! Fredagkvällar gillas skarpt =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Let´s dance och godis är absolut det bästa sättet att spendera fredagen på! Lycka till med jobbsökandet! :)

2008-02-15 @ 19:58:47
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0