Julafton 2008

Julafton är nästan över för den här gången. Som vanligt har det varit en julafton med mat, kalle, paket och inte minst en massa skratt. Vår släkt är som den är.... Undra vad Emmie tyckte egentligen :P hahah... Sen släpptes en glad nyhet oxå. Inte alltför otippat kanske =) Hade nog trott att det skulle komma snart. Grattis ännu en gång till Er!
Jag hade tydligen varit snäll i år oxå för jag fick mkt fina paket. En ljusbricka, pengar, presentkort, plattång, grodor, godis mm... Grejor som kommer väl till använning kan jag tro.... Hemma från mormor vid nästan halv elva. Nu sitter jag bara här och väntar på klockan. Vid två-tiden är det ju dags och ut en sväng på byn. ENDA natten på hela året som byn lever upp så klart att man måste ut då. Och med alla ljusen är det ju så otroligt fint! Något alla borde uppleva.
Ska se hur det går och hålla sej vaken bara. Börjar bli lite grusig i ögonen redan :P Menmen, bara och bita i...
Imorgon lär det med all säkerhet bli en lång sovmorgon! Såå skönt! Fredag lär man ju tyvärr upp och jobba igen. Hade gärna varit ledig då oxå men pengar får man ju iaf =) Dubbelt upp dessutom! När jag sen slutat på fredag får jag äntligen träffa Örjan :D Som jag längtar efter honom! Så här länge har jag aldrig varit utan honom =(
Pratade med honom för en stund sen. Dom höll på och spela spel vid faster nu. Verkar som att det blir en sen natt för dom med :P Nu ska vi spela lite kort här för att fördriva tiden.
Önskar er alla en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0