Jobbande

Det senaste inlägget skrev jag i förrgår och först idag kom det upp. Aja.... Snart har ännu en vecka gått.
Tiden bara springer iväg och snart är julen här. Idag gjorde jag så gott som klart med mina julklappar. Bara lite finslipning kvar till slutet sen. Såå skönt! Vet ju hur det kommer och bli framöver med jobb och de. Bara den här veckan har jag fått många extra timmar ch då har vi ändå haft det ganska lugnt. Jag hade fått jobba 8-19.15 imorrn men nej, där gick min gräns. Det hade innebärt att jag skulle ha varit borta 06.30 till 21.30... Tack men nej tack, nån måtta får det vara. Jag jobbar ju faktiskt lördag sen oxå. Tack och lov får man vara ledig på söndag :P
På lördag kväll är det tänkt att jag ska gå på bio med min pojk plus några till :P Vi möts efter att jag slutat jobba och så äter vi nånstans innan bion börjar. Vad som händer sen vet jag inte men jag hoppas det blir skapligt lugnt. Det är mitt önskemål iaf. Men sen vet man ju aldrig.... Dock lär det inte bli någon fest för nu har vi ju varit ut två helger i rad.
Nu får det allt bli nyår nästa! Nää, om det är dags för sängen kanske. Börjar inte förrän två imorgon men ska ändå försöka ta mej upp i tid så jag hinner med en promenad.
Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0