God jul!

Tänka sej att dessa fem arbetsdagar redan har gått. Dagarna har rusat iväg verkligen. Trots allt hade jag väntat mej lite mer folk under dessa dagar. Ska bli kul och se om vi nådde upp till budgeten. Hur som helst är det ganska skönt att dessa dagar är över. Nu blir det två dagars ledighet vilket ska bli riktigt skönt!
Imorgon blir det en sväng hem till mormor på förmiddagen. Ganska övertygad om jag kommer och få göra fruktsalladen :p Det har nästan blivit lite tradition. Hur det ser ut på eftermiddagen vet jag inte. En del ska fira jul på andra håll så vi får se hur det går ihop med allting. Jul blir det hur som helst. Ska bli skoj och fira med Emmie =) Äntligen en tjej i min ålder och umgås med! Och en vit jul ser hon ut att få uppleva oxå =) Bor man i Skåne kan man ju inte alltid räkna med en vit jul.....
Ska se uppesittarkväll en stund till, sen blir det sova!
Natti på er och en god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0