Upp och ner

Vilken dag det har varit! Både på gott och ont.. Dagen började iaf med en färd till Borlänge med Fredrik. Klockan elva drog vi iväg så i morse blev det lite tidigare iaf. Fredrik skulle ha en telefon och det tog inte lång stund att välja ut en sån. Enkelt för dom som har lite koll på sånt där, till skillnad mot en annan. Jag handlade oxå på Elgiganten, ett spray som skulle ta bort bakterier på mobilen. Vet inte om man kan lita på det men mobilen luktar då fräscht nu iaf =) Sen gick vi på kupolen en snabbis. Kammade noll... Blev en fika, lite prat och tittande på folk innan vi åkte hemåt. Jag följde med Fredrik hem några timmar sen. Fick lite att fundera på efteråt... Bättre blev det inte när jag kom hem och öppnade posten sen. Världens chock är en underdrift kan jag säga! Städning näst på schemat sen. Det var, hör och häpna, riktigt avkopplande att gå runt och kolimasa med mopen. Kände att jag behövde ensamhet och få tänka i lugn och ro. Hela jag är upp och ner nu. Jag vet varken ut eller in eller upp och ner. Kanske en dos Tess kan bota det hela lite grann, iaf för stunden. Imorgon ska jag nämnligen träffa henne =) Det var ett tag sen nu så jag antar att det finns en hel del att prata om, som vanligt. Innan dess ska jag till Blomsterlandet och prova kläder oxå =) Jippii!! Ska bli spännande. Med andra ord kommer det att bli en lång dag imorgon. Säkrast att krypa till kojs nu kanske. God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0