Söndag

Söndag kväll och ännu en dag har passerat. Blev en dag med en hel del Os tittande. Sanna imponerade verkligen på mej i kvalet. Snabbaste tiden av alla som gick vidare till semi och ändå var det ett tag sen hon tävlade sist. Jag vågar kanske inte hoppas på medalj trots allt men en finalplats är nog inte helt omöjligt. Inte om man ser till dagens insats iaf. Höjdkvalet gick ju oxå bra, för Holm iaf. Det såg stabilt ut. Där kanske man kan hoppas på medalj även om höjdhopp är marginalernas gren. Det kan nog Thörnblad oxå hålla med om. Andra hoppet var snubblande nära att han tog men i sista stund ramlade ribban ner och en finalplats uteblev. Surt sa räven.... Förutom Os har det inte hänt så mkt idag. Sov på tok för länge idag med. Inte bra... Sen var mormor här och åt och fikade.
Fick nyss mess från Fredrik. Två dagar utan honom har varit två låånga dagar. Nu hade han iaf anlänt till Luxemburg efter en och en halv dags körning. Imorgon väntar pluggandet igen för honom. Min morgondag består av att försöka få Adam iväg till arbetsförmedlingen. Han tycker själv inte att han har något där att göra och jag måste faktiskt säga att jag inte är ett dugg avundsjuk på honom. Men nöden har ingen lag. Ska han ha något att leva av har han inget annat val än att gå med i det som dom ordnar där. Sen är det bara och hoppas att han hittar ett jobb snart.
Nu är det dags att krypa ner för min del. Klockan på ring imorrn bitti....
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0