Regn

Regn och regn hela dagen... Vad snabbt man tröttnar på det! Får liksom inte lust till något alls. Har bara växlat mellan boken och datorn hela dagen i princip. Snacka om att känna sej onyttig! Imorgon ska jag troligen till Therese iaf och så en sväng in till Ludvika. Står liksom inte ut med att bara vara hemma. Ett par dagar funkar men sen sätter rastlösheten in och allt och alla får ut för det.... Dock var det skönt att få sova i sin egen säng i natt. Sov närmare tolv timmar tror jag. Skönt! Som tidigare nämnt blev det ingen skönsömn där på hallgolvet i Hedemora.. Haha!
Till sist vill jag bara nämna ett sms som någon skickade på fyllan igår...

F: Vilken är din favoritfärg?
C: Vet inte riktigt, kanske rosa då, Varför undrar du?
F: En färg säger mer än 1000 ord. Jag ville bara veta. Bara det inte var kommuniströd så....
 
Haha! Borde nog be om en lite bättre förklaring egentligen,,,,

Kommentarer
Postat av: Emma

Har ni något på g???? Din moster fråga ikväll om vi visste vem du varit ut med igår, för du ville inte säga tydligen när hon var dit... haha!

2008-08-03 @ 22:03:16
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0