Överraskad!

Jag blev rätt förvånad när jag kollade mejlen för en stund sen. Vinnare till ett presentkort på 1000 kr på the body shop :D Eftersom jag inte har en aning om vad jag har varit med i för tävling så är jag lite misstänksam. Om någon kanske försöker lura mej eller så. Har iaf svarat på mejlet så vi får väl se om det dyker upp något presentkort. Kul vore det i så fall! Annars är jag ganska nyss hemkommen från en heldag hos mormor. Åkte dit vid halv elva och hjälpte mamma och städa lite. Mat, ochh fika gånger två blev det förstås. När man är hos mormor behöver man inte svälta ihjäl =) När jag hade gjort mitt med städningen blev jag fast på kökssoffan. Jättetrött av nån anledning... Uppe vid 9.15 men det är ju egentligen inte så tidigt. menmen... Vad kvällen har och bjuda på vet jag inte riktigt. En kvällspromenad i trevligt sällskap igår var faktiskt inte fel. Något liknande idag kanske? Har sluppit regn idag oxå vilket är otroligt skönt. Men är därför rädd att det blir rejält till helgen istället =/ Hoppas inte men risken finns nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0