Less på allt åkande!

Drygt med folk som aldrig kan ta ett beslut. Som säger en sak och sen blir det en helt annan. Sånt klarar jag inte av. Om jag är tveksam i en fråga säger jag att jag måste fundera och inte ja eller nej på en gång. För mej är det självklart att inte lova något som jag kanske inte kan hålla. Då säger jag hellre vi får se hur det ser ut så. Tyvärr är inte alla så och dom människorna har jag lite svårt för ibland. Faktiskt... Något positivt idag var att pappa kom hem med lönespec. Jag hade fått ännu mer löneförhöjning vilket innebär att jag nu tjänar lika mkt på städningen som jag kommer att göra på Blomsterlandet sen. Då tänker jag då iaf bita ihop med städningen ett tag till. Som sagt, spara massa under hösten och sen flytta nånstans efter jul. Så känns mina planer just nu iaf. Så i höst blir det förmodlingen mkt hockey, som är gratis, och väldigt lite festande. Sitta hemma fre, lör kvällar fram till jul får bli min melodi. Som det ser ut så blir det inget Lindes imorgon heller. Eftersom det är i närheten av mej har alla andra förstås annat för sej och kan absolut inte komma. Så himla typiskt! Under två månader finns det uteställen som är öppna här omring men hur ofta är det någon som har tid, lust och råd att ta sej hit?! EN gång i sommar har Tess och Julian varit hit. Annars har jag vackert fått åka Dalarna runt för att få umgås med alla. Jag har inte haft ngt emot det men det vore kul om någon ville komma hit nån gång oxå. Verkar väldigt svårt tydligen.... Kanske för att jag bor hemma? Eller är det något annat fel? Jaa, ni vet var jag bor. Vill ni hälsa på så är det bara och komma. Själv tänker jag på min höjd ta mej till systemet, man vet ju aldrig om det blir ngt i helgen trots allt. För övrigt tänker jag inte åka en mil till på ett bra tag. Det är andras tur nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0