Höstfeeling

Sånt här trist väder idag med. Vad ska man hitta på idag då?! Mamma är iväg nånstans med mormor och moster så jag ska fixa maten tills pappa kommer hem. Lite lasange är det tänkt att det ska bli. Annars har jag inget annat inplanerat för idag. Funderar på en kvällspromenad sen =) Vi får se... När jag tittar ut nu får jag höst känsla och kollar jag i kalendern ser jag att det är knappt tre veckor kvar till jag börjar jobba. Var har sommaren tagit vägen?! Jag får nästan lite ångest men så här är det alltid, när sommaren väl kommer bara springer den förbi. Tur att man har dagbok som man för. Kan man alltid gå tillbaka och kolla på vad man har gjort. Vad jag skulle vilja göra innan sommaren är slut, det är en utlandsresa det. Men hur ska det gå till kan man fråga sej!? Det ser i proncip omöjligt ut om jag inte åker själv då, vilket jag i mina mörkaste stunder allvarligt har tänkt gjort. Men hur kul är då det på en skala? Nej, inte speciellt så då får det lika gärna vara. Om ingen får för sej och följa med då vill säga =) Men vet inte vem det skulle vara.... Menmen...
Nu ska jag hoppa i duschen och sen tror jag att jag ska dra på mej min nya, varma polotröja. Som sagt, höstfeelings....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0