Dagen

Hann aldrig ut i solen i förmiddags. Var för trög så det hann bli molnigt innan jag kom till skott. Från att ha varit 19 grader och sol blev det plötsligt 13 grader och regn. Det är den svenska sommaren vi pratar om. Jag är inte förvånad längre. Nu håller det uppe iaf så det blir väl skapligt åt folket på parken ändå, lite kallt bara. Men man får vara nöjd bara det inte regnar. Dagen idag blev för övrigt precis som jag befarade. En slappdag då jag knappt lämnade sängen. Växlade mellan datorn och min bok. Nästan farligt med nya datorn. Kan använda den var som helst och när som helst eftersom det inte är nån annan så konkurerar med mej om den. Beroendeframkallande var ordet.... menmen...
Just nu sitter jag mest och väntar på att få hämta folket. Vet inte var och när men känner mej inte så trött längre så jag tror att jag ska överleva. Får sätta i nån film och kolla på så tiden går lite.
En fortsatt trevlig kväll önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0