Therese har en plan!

Jag skrev en hel massa för några timmar sen men när jag skulle uppdatera gick det inte. Surt sa räven.
Detta får bli ett kortare inlägg eftersom jag lär sova snart. Jag somnade idag vid halv fem på eftermiddagen när jag låg och skrev lite i dagboken.
När jag vaknade upp visste jag varken om det var fm, em, morgon eller kväll.. haha!
Helt sjukt! Jag brukar aldrig tuppa av mitt på dagen. Kan inte förstå varför jag är så trött.
Denna vecka har ju verkligen varit slapp. Idag var jag på dagis en sväng för sista gången och hälsat på.
Tråkigt att inte få träffa alla söta ungar nå mer =( Man blir väldigt lätt fäst vid dom!
Jag fick två muggar som en liten avskedspresent. Så när jag dricker ur dom får jag tänka på alla ungarna =)
Jag hoppas på att kunna vara vikarie där nån gång. Det tyckte iaf Karin att jag skulle vara.
Det är deras pedagogiska handledare där. Säger väl inte så mycket kanske. haha..
Men helt klart vill jag tillbaka dit nån gång. Det har varit superbra verkligen!

Eftersom rubriken är som den är lär jag väl ta och berätta att Therese har en plan oxå.
Problemet med planen är att dom två huvudkaraktärerna inte riktigt är med på planen. haha!
Egentligen är det väl för tidigt att säga varken buu eller bää så man vet ju aldrig =) Fast jag tror inte på det.
Imorgon är det middag hemma hos Therese. Jag ser med spänning framemot vad hon har hittat på!
Nu blir det sovdags! Och när nästa drag i planen kommer, då lovar jag att skriva =)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Men jag vet precis vad en Pedagogisk Handledare är...:) haha! förvånande va;)

2008-04-18 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0