Sol, blommor och Tess

Det här blir att handla om lite allt möjligt, därav rubriken :P
Det är fredag nu och en vecka har redan sprungit iväg. Helt sjukt vad tiden går fort!
Men den brukar väl göra det när man har kul för det har jag verkligen haft.
Känner verkligen att jag har hamnat rätt. Det är verkligen det här jag vill hålla på med.
Längesen jag hade så här kul, världens bekymmer bara försvinner.
Tråkigt bara att det är så svårt det här med jobb inom floristyrket. Men får se om det kanske blir ngt snart =)
Det visar sej, mer säger jag inte. Nu får ni vara lite nyfikna ett tag till =)
Imorgon då, ska iväg och träffa Tess. Börjar få så kallad Tess-abstinens nu så det är allt på tiden att vi ses.
Vi ska bara gå runt på stan, luncha nånstans, äta glass och mysa så klart (det är ju Tess vi pratar om)
Ska bli riktigt trevligt! Vi får hoppas att det fina vädret håller i sej över helgen nu.
Hela denna vecka har varit helt underbar! Sånt här vårväder skulle det alltid vara. Jag bara njuter!
Imorgon får vi besök oxå. Ända från Skåne kommer Emmie och hälsar på oss =)
En kompis som Adam har hittat men det känns även som att jag känner henne ganska bra efter några veckors pratande på msn. I tio dagar ska hon vara här. Det ska bli skoj!
Och onsdagens besök i Grangärde var ju trevligt =) Men jag vet inte framöver jag. Tror nog inte på det.
Snart väntar så ska det låta och lite godis, som sagt; Fredag är det =)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0