Shopping!

Idag har vi varit och shoppat.
Örjan shoppar sällan men när han väl shoppar, då passar han på!
Idag blev det två par shorts och två par t-shirts till träningen och ett par skor till innebandyn.
Jag själv skrapade ihop en träningströja ( RIP Emmas fd tröja som jag flitigt har använt i flera år, har dock gjort sitt nu), ett träningslinne och ett par stövlar.
Tur att jag hittade ett par för de andra jag har lämnade jag hos min bäste vän idag, skomakaren :P
Han ska få låna dem till nästa helg.

Så dagen har börjat bra och bättre blir det nog (hoppas jag)
Vi ska ta en promenad i det fina höstvädret hem till Erik på lite fest, redan till kl 18.
Innan dess ska vi äta pizza oxå så jag tänker nog gå och duscha redan nu för att hinna få håret torrt.

Önskar en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0