Rutiner.

Några dagar har passerat och vi har redan torsdag?!
På något konstigt vis går dagarna fort fast man går hemma.
Att sysselsätta sig är inte problemet. Problemet är det sociala.
Att inte få gå och träffa arbetskamrater varje dag.
Dessutom, detta med rutiner. Jag tror att vi människor måste ha rutiner i våra liv. Håller ni med?
För har man rutiner, då tycker man att det är lyx de dagarna som man bara kan släppa taget om
och ta som de kommer. Så känner jag i alla fall.
Jag försöker och ha rutiner här så gott det går. I alla fall förmiddagen.
Uppstigning kl 9, frukost och tidning, en stund här, promenad, ev söka jobb, lunch, disk.
Sedan kan eftermiddagen se ut lite olika, kan bero lite på hur Örjan jobbar.
Idag blev det lite förskjutning på rutinerna dock. Jag sov för länge....
Så när klockan nu nästan är 10.30 har jag inte hunnit längre än så här.
Jag ska slita mig här ifrån nu och ta mig ut en stund.
Sedan måste jag städa :(

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0