I Björbo.

Just nu sitter jag i Björbo i min ensamhet.
Alla jobbar ju och Gabbe är i skolan förstås.
Jag åkte hit i lördags, med mellanlandning i Borlänge en snabbis för och hämta mina skor.
På em umgicks jag med pappa. Vi var till mormor en sväng och hämtade ved, till snickeri en sväng och resten av em slappade vi framför tv och fikade :)
Mamma kom hem framåt kvällen efter en shoppingtur till Örebro med de vanliga gänget.
De som alltid är iväg två gånger om året.
Igår hämtade vi hem Gabbe ifrån Furudal. Han hade varit där på läger hela helgen.
Det avslutades med en intern match. Vi stannade i Rättvik och åt på sibylla innan vi for hemma.
För kallt och gå på marknaden tyckte vi. Igår morse var det faktiskt närmare -3 när vi vaknade.
Är snön här snart?? Jag hoppas inte det! Jag tycker att hösten är ganska fin. Snö avskyr jag!

Annars idag händer det inte så mycket.
Jag ska i vanlig ordning vara husmor och serva med mat till det hårt arbetande folket.
Imorgon väntar arbetsförmedlingen (blä) och sen blir det hockey i Mora till kvällen (Gabbs lag)
Nu ska jag försöka starta igång den här dagen på något vis.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0