Down....

Jag borde inte skriva något förrän jag har blivit på bättre humör.
Samtidigt så tror jag att jag behöver skriva av mig lite.
Just nu känns allt ganska motigt. Det är inget speciellt som har hänt men allt känns tungt nu.
Minsta småsak kan få mig på dåligt humör som jag vanligtvis skulle ha slagit ifrån mig men
som just nu gör mig irriterad.
Framförallt skulle jag ha sovit lite längre idag. Jag somnade sent och sov sen oroligt.
Helt död när väckarklockan ringde, ställd fär att hinna bli klar till en promenad som sen inte blir av.
Ja, ni fattar....

På em ska vi i alla fall åka till Västerby och träffa gänget. Som jag har saknat dem, allihopa!
Alltid positiv energi och samtidigt ett lugn där. Staffan och Jenny är världens bästa föräldrar!
Innan dess ska jag ta en promenad och även fylla på kylskåpet.
Det var knappt att jag fick någon frukost idag så nu är det verkligen dags för handling.

Dax och starta dagen!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0