God fortsättning!

Önskar jag er!
Hade ni ett bra nyår?
Själv har jag haft bättre nyår.
I och med att jag mådde ganska dåligt dagen innan, så blev nyår lite avslaget.
Vi nöjde oss med att gå hem efter tolv-slaget. Örjan skulle ju dessutom jobba igår oxå, 8.45-14.
Dagen för övrigt igår blev en lugn historia. Jag sov mycket och slappade mest vid tv.n.
Jag var endast ut en liten stund på kvällen då vi var ner på Hemköp och handlade och sen hämtade varsin pizza.
Den pizzan får jag nog ångra idag då magen återigen spökar lite :( Suck...
Jag vet inte om jag ska sjukskriva mej några dagar och försöka få ordning på eländet eller hur jag ska göra.
Det är inte kul. Inte ett dugg.
Idag tvättas det i alla fall. Jag funderar på om vi skulle behöva lite luft oxå.
Eller då menar jag naturligtvis jag. Örjan är ju allergisk mot sånt :p

Som sagt, god fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0