Det stundar nya tider.

Två dagar efter det senaste inlägget fick jag mitt antagningsbesked.
Där stod det ANTAGEN :) Med andra ord, en blivande arbetsterapeut.
Jag är hur glad som helst men lika mycket nervös.
Jag har något framför mig som jag aldrig har varit med om tidigare.
Det känns skönt och veta vad man ska göra framöver hur som.
Dessutom behöver jag inte konkurera med alla andra arbetslösa om jobb, tex Örjan.
Jag hoppas att han tar sig i kragen och att det löser sig snart för honom.

Annars har det varit förberedelser inför julen främst med julklappar.
Vi var till Västerås för ca 1 vecka sen och shoppade vid nya köpcentret och IKEA.
Lite nya affärer men annars inte så märkvärdigt egentligen...
I lördags var vi på julbord med släkten Isberg. Tack gode för att Selma och Alice finns :)
En heldag på bortaplan.
I måndags gjorde vi en tur till Leksand och fikade med mamma och pappa,
innan vi såg Gabbs match. De spelade DM match mot Borlänge.
Det blev vinst med 14-0 och Gabbe som normalt inte spelar back, hade inte allför mkt och göra :)
Resten av veckan har vi målat den sista garderoben och ikväll kommer Markus, Jessica och Emil.
Lite spel står på schemat och säkert något drickbart oxå :)
Det kommer att rulla på liknande framöver oxå.
Med andra ord är det snart jul :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0