I Björbo

Hemma i Björbo nu! Har saknat mina här. Var längesen jag hann umgås med dom riktigt.
De senaste veckorna har det ju varit hit och städat och sen tillbaka för jobb på Hildèns.
Hildèns har jag varit på de senaste tre veckorna nu. Mkt saker att göra och dagarna har rusat iväg!
Jättekul har det varit iaf! Jag hoppas att jag får komma tillbaka dit nästa säsong.
Något mer denna säsong blir det inte och det beror på att jag har fått jobb på annat håll.
Ska över sommaren till och börja med bli "kontorsråtta". En helt ny erfarenhet för mej!
Att jag är nervös är bara förnamnet! Nästa vecka börjar jag på LD-hjälpmedel i Borlänge, kundtjänst.
Dom behövde ha in två stycken mkt snabbt och frågade de anställda där om de kände någon.
Monica, vår granne här i Björbo som jobbar där, tänkte genast på mej.
Och ett heltidsjobb kan man ju inte tacka nej till även om det blev snabba puckar nu.
Fördelen med detta jobb är att jag är ledig helger och stora delar av kvällen oxå.
Jag vet när jag ska jobba och kan planera till exempel en mini-semester över en helg.
Så jag är positiv till detta!
Tur att jag fick vara ledig två veckor då vi ska iväg oxå. Det börjar närma sej nu :)
Bara två veckor kvar och sen pyser vi! Jag hoppas att det blir lite varmare där för nu verkar det så där.
Återstår och se ifall Marcus och Jessica följer med oss. Vore sjukt kul men jag är tveksam.
De var ju precis iväg så jag förstår inte hur de ska kunna ha möjlighet och följa oss oxå :P
Aja den som lever får se.

Till sist, THERES SKRÖDER kom hem NU! Jag saknar dej! Din positiva energin som bara du har gör mej så glad! Jag behöver det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0