Eric Saade!!

Min klara favorit ikväll. Det bara studsar i hela kroppen när man hör den låten :) Man blir glad!
Jag tänker lägga min röst på den iaf och hoppas på det bästa.
Om det är rätt låt för eurovision eller inte, det vet jag inte. Men hur ska man kunna veta det då?
Ena året är det hårdrockens år och andra en löjlig fiolspelare från Norge.
Kvällen som jag ska spendera själv. Örjan ska till Markus på fest eftersom dom har sista korpmatcherna idag.
Han tyckte att jag skulle följa oxå men för det första vill jag se festivalen och för det andra ska vi inte sitta ihop jämt.
Får se om jag kanske hittar någon mer festivalsugen person som vill göra mig sällskap. Ska luska lite.
För övrigt idag så kommer jag att bevaka hockeyn från Värmland, cup som Gabbe är på.
De har spelat två matcher igår och en idag. Resultatet är 2 vinster och 1 förlorad.
Så det är helt klart godkänt! Jag ska hålla alla mina tummar och tår härifrån för att det går bra.
Bra gick det däremot inte för pappa och "hans" gäng igår. Vinst iofs men ändå 4 av 4 lag i kvalet :(
Så nu lutar mycket åt att det blir spel i div 3 nästa säsong. Tråkigt att det ska spåra ur så här.
Hockeyn i Björbo närmar sej mer och mer slutet känns det som och det är tråkigt.
Det har ju ändå varit en så stark hockeykultur där jämt. Ska man hoppas på något så är det väl på 01-orna.
En riktigt bra årskull som säkert kan bli riktigt bra i framtiden om man bara "tar hand om" dom på rätt sätt.
Det är väl det som föreningen varit lite dålig på de senaste åren. "Sumpat" bort alla juniorer.
Aja framtiden får visa hur det blir.... Nog dravlat om detta nu :P
Ner på Hemköp nu för att inhandla lördagsgodis :D
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0