Tidig torsdag.

Vid 09.30 hade jag sett en hockeymatch, ätit frukost, gått en rask promenad på 40 min och
styrketränat i 30 min. Det är inte ofta det inträffar.
En bra start på dagen förut förlusten i hockey. Attans! Jag som tyckte att turneringen knappt hade börjat.
Det var ju först i den här matchen som det var allvar. Först i denna match oxå som Zetterberg och
Forsberg började komma igång. Synd att dom inte fick spela mera. Det hade kunnat bli roligt...
Men Slovakien var ruskigt effektiva och gjorde mål på sina chanser.
Bara och glömma det här och hoppas på att skidåkarna kan ta någon mer medalj.
De som verkligen har imponerat detta OS och stått för typ alla våra medaljer.

Dagen för övrigt idag. Börjar kurra i magen efter lunch fast klockan bara är 11.00.
Dax och börja med fisken snart tror jag.
Sen blir det ut på bokrea. Enda rean som jag handlar på :)
Ska bli så kul! Minns när jag var yngre hur jag och moster var på bokrea tillsammas.
Ofta var det när jag hade sportlov. Två böcker brukade jag alltid få av moster :)
Lite senare åker vi till Avesta och kollar deras utbud.
Det lutar åt att vi firar 16 månader med en pizza oxå :) Sen har Gabb match där kl 19.
Det är med dalalaget. Börjar närma sej slutet nu och det känns som att Gabbe kommer med
det slutgiltiga laget. Jag kan inte tänka mej något annat faktiskt.
Hans säsong har varit något utöver det vanliga. Jättekul och se!
Nej, lunch var det och sen bokrea som sagt :D
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0