Skratt och tårar.

Denna helg börjar gå mot sitt slut och det kan sammanfattas med både skratt och tårar.
Igår var jag till Falun och träffade Tess kl 10. Glädje på hög nivå!
Jag skrattade så jag fick ont i magen vissa stunder. Härliga människa!
Vi gick en sväng på stan oxå men jag handlade inget annat än en present till mamma. Bra va!
Strax efter 15 begav jag mej hemåt för att sminka mej och fixa håret.
Vi gjorde en hembakt pizza innan det var dags och träffa nästa härliga människor.
Martina och Mattias hade dragit ihop en fest eftersom Mattias fyller år och så lite av invigningsfest oxå.
Det blev en mkt trevlig kväll där med massa härliga människor!
Ingen krog blev det och det var nog lika bra det. Vid 02-tiden fick vi skjuts hem.
Tack så hemskt mkt för det! Inte långt och gå egentligen men just då kändes det långt hem :P
Dagen idag började med tårar. Jag är fortfarande i chock!
Ingen som dött eller så ifall ni undrar men det gör så ont, fruktansvärt ont!
Tårarna rinner fortfarande när jag skriver detta. Men det ska väl ordna sej till slut, det tror jag.
Vi ska iaf avsluta dagen på bästa sätt. Snart dags för Hsk-Enköping i hallen. Hockey är alltid kul!
Sen avslutas det med en annan del av Köping och en film.
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0