Semmeldagen

Det börjar rätta till sej här hemma nu. Han verkar redan må bättre och det känns skönt :)
Läget är mycket bättre än vad det var förra veckan då jag skrev.
En vecka som bestått av lite jobb :) Det är alltid lika kul och komma tillbaka dit.
Den här gången handlade det om alla hjärtan som jag för övrigt inte är så förtjust i.
Ganska löjlig dag om du frågar mej :) Det verkar som att folk börjar tröttna på det oxå.
Det var inte alls lika mycket folk som handlade i år som det var förra året.
Om det nu beror på mindre intresse. Eller om det är kylen eller tyvärr butiken som inte lockar till köp?
Ja, jag vet inte... Efter jobbet i lördags var vi till Sjulsbo på kalas.
Svärfar Hasse som fyllde ett par över 50. Jag fick träffa kusin Tommy för första gången.
En mycket trevlig kille som är skådis dessutom :) Fast det är mest mindre roller.
Besök gärna hans facebooksida och bli ett fan: Tommy Sporrong.
Söndag och alla hjärtan. Örjan ville bjuda på lunch på acropolis så vi gick dit och åt.
Igår fick vi besök av Tommy en sväng som ville se hur vi bodde.
Sen for vi båda till respektive jobb, han till RP och jag städning så klart.
Idag är det dags för semmelpremiär för min del :) På Siljans i Leksand.
Gabb har match mot Ore kl 19 så när han har samling passar jag på :)
Dags för lite mat nu och sen pyser vi!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0