Uppdatering först nu....

Först nu blev det en uppdatering. Stockholm var jättekul iaf men som sagt inte så mkt tid och fredagen fick jag spendera själv i princip eftersom Stina och Ida var och tog kort. Men det var inga problem för det. Blev en hel del shopping iaf :) Torsdag däremot hann vi med en sväng ute i Täby (där vi bodde) bara. Den största anledningen till det var nog att Stina och Ida missade sitt tåg från Borlänge. Som tur var gick det ett en timme senare. Jag fick spendera timmen på centralen i väntan på dom. Hemma till kvällen, idol och sen i säng. Upp på lördag och iväg och gjorde högskoleprovet. Jag och Martina var hem hit och åt lunch sen. Jag tycker att det gick ganska bra med tanke på hur svårt det var. Dessutom spelar det ju ingen roll för min del vad jag får, bara jag kommer med i en till grupp så. Sen var det kalas för Örjan här med lite tårta. Ö s mor och far och dessutom hans kusin med sambo, som vi inte väntade hit. Kul att få träffa dom iaf! Första gången för mej. Till 17.30 sen hade ju vi bokat bord på akropolis så tyvärr var vi tvungna och köra ut dom. Vi hann nätt och jämnt komma hem från en supermåltid förrän folket började och droppa in. Dom som ALDRIG kommer prick 19 utan snarare efter 20. Aja, vi blev 15 st till slut och det var som på den gamla goda tiden med samma gamla personer. Skitkul med andra ord!
Däremot var inte hotellt så mkt och hurra för. Har varit så de senaste gångerna tyvärr. Väl hemma städade jag ihop lite för det såg typ ut som tredje världskriget. Örjan, han hade nog en öl eller två för mkt i kroppen så han gick och la sej direkt. När jag kommer in i sovrummet möter jag en syn som jag aldrig ska glömma. Örjan ligger och snarkar. UNDER sängen med endast benen som sticker fram. hahaha! Jag fattar inte hur han lyckats. Och dagen efter visste han inte heller. Paket på sängen till honom blev det och sen skulle han och spela innebandy. Dessutom stängde han på jobbet så det blev inte mkt till firande av honom på hans dag. Fick bli på lördagen helt enkelt. Sen helgen har det inte hänt mkt. Blev en sväng till Stina igår för klipp och färg. Det var ett tag sen så det behövdes verkligen. Är jättenöjd!
Dags och åka till folkets park en sväng. Tydligen nån typ av marknad eller vad man ska kalla det.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0