Sveriges fulaste hem.

Svärmor och svärfar har varit hit och satt upp två lampor som vi fått av dom. Den vi fick i vardagsrummet var det inge fel på. Den vi fick i sovrummet var däremot en sån som inredarna i Sveriges fulaste hem dissade totalt. Och jag förstår dom mycket väl! Den var modern för typ 10, om inte 15 år sen oxå. Aja, man har väl inte så mycket att säga till om tyvärr. Tydligen får vi inte ens bestämma vilken bokhylla vi ska ha heller. Jag vill ha hit min vita men svärmor vill inte sälja den vi har här heller.... Ska jag flytta i januari?? Svar JA,JA,JA!!!!
Där får jag fixa hur jag vill utan att någon bryr sej. Och när jag har gått klart skolan är det nog dax och flytta till hus om vi fortfarande håller ihop... Som det ser ut så borde jag komma in någonstans med fem sökalternativ och dessutom kommer jag att vara i två behörighetsgrupper. Jag hoppas!

Örjan åkte på träning för en stund sen. Jag ska fixa mat nu och sen blir det bönderna.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du inge pli på svärmor? =)

2009-10-15 @ 10:16:45
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0