Seg

Fruktansvärt seg idag. Förkylningen är värre och jag känner mej konstig i hela kroppen :( Tror inte att jag har feber iaf. Lördagens utgång gjorde nog inte saken bättre :P Jag och Örjan var på bio först, flickan som lekte med elden. Jättebra precis som den första! Vid 21.30 kom Martina och Mattias förbi och vid 00 tiden ca gick vi till hotellet och tittade på Ebba gold en stund. Hemma strax efter 2 med Markus som sällskap. Så vi hade efterfest med honom någon timme innan jag kastade in handduken och gick och la mej. Då lär klockan ha varit halv fyra nånting. Igår blev det inte mkt gjort. Vi fixade en stek till middag och sen var vi ner på hemköp och hyrde två filmer. Lagom till vi hade sett dom var det dags för ensam mamma söker och sen fyran filmen så stösta delen av em och hela kvällen spenderades i soffan. Idag jobbar Ö förmiddag. Började 8 och kommer hem om typ en 1½ timme. Då ska vi äta rester från igår och sen är det dags att bege sej hem till Björbo för min del. Städning som vanligt när det är måndag. Kommer och gå tungt idag känner jag...menmen... Sen blir det ett par dagar hemma efter som Ö jobbar både imorrn och dessutom stänger på onsdag. Har iaf sällskap av mamma som är hemma och är sjukskriven denna vecka. En liten incident när hon städade resulterade i en gipsskena på vänster handled. Kunde varit värre men jobbigt nog med tanke på att hon precis är inne i storstädnings period :P haha.... Aja tur att det inte var höger iaf.
Det var alltför nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0