Grå måndag

Grå och trist måndag. Har frysit hela dagen. Såna här dagar längtar man tillbaks till Kreta.
Förmiddagen ängnades åt att "bråka" med a-kassan lite :/ Men nu har jag förstått vad dom önskar denna gång så nu ska dom väl vara nöjda en stund till tycker man :P Men samtalet med tanten där resulterade i att jag kommer och få nästan 2000 kr pga av att jag hade fyllt i kassakorten fel :D Så något positivt iaf.
Den vanliga promenaden blev det på förmiddagen oxå. Börjar kännas som en drog igen, som det gjorde förut en gång i tiden. Det gillas! Fixade mat till mej och Adam sen. Jaa, brorsan är hemma nu :) Eftersom pappas jobb har mkt och göra nu fick han komma hem i två veckor och jobba lite. Tredje veckan sen kommer Emmie och Daiko ner med tåget. Ska bli kul och träffa dom :)... Iaf så är det snart dax och städa. Är ju måndag så :/
Dock brukar det gå ganska bra ändå. Börjar få in snitsen på det där nu :P

Förresten så gjorde Gabbe jättebra ifrån sej igår i Långshyttan. Han var där på uttagning till dalalaget.
Håller tummarna nu att han tar sej vidare i denna gallring :) Eftersom Långshyttan bara ligger två mil från Hedemora var mamma och pappa med oss en större del av dagen. För deras del blev det en 12 timmarsdag i Hedemora/Långshyttan. Jag följde med hem till Björbo sen. Hemma strax efter 23 då vi gick och la oss på en gång.

Nej, nu var det städning på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0