Lunch med pappa.

Det är sällan jag och pappa gör något tillsammans bara vi två.
Därför var det trevligt att vi kunde åka till Fänforsen och äta lunch ihop idag.
Betyget på maten får mer än godkänt. Åt raggmunk och fläsk för första gången i mitt liv och det var riktigt gott. Kanske nåt att prova hemma? Kan inte vara allt för komplicerat att göra.
Nu sitter jag här och väntar på tiden. 14.47 går tåget hem till Hedemora.
Ska bli skönt och landa där igen.
3 dagar hemma här i Björbo och sen är man ganska nöjd :)
Speciellt då det är vardag och ingen är hemma. 
Örjan jobbar kväll så jag får tillbringa ett par timmar själv. Börjar bli van det nu.
Bönderna blir det på tv iaf. Mamma och Gabbe ska till Leksand och tjänstgöra ikväll.
Pappa ska kolla på ishockey. Tycker nästan synd om mamma.
Nån mer anti-leksing finns knappt :P
Droppen vore väl om hon blev tvingad att dra på sig en matchtröja där hon står i kiosken.
Gabbe ska sälja lotter. Han som verkligen är en försäljare :P
Ska bli kul och få en rapport om hur dom har fixat jobben.
Hoppas dom slippern undan alla AIK huliganer iaf :P

Återkommer senare i veckan med rapport om vad helgen har att bjuda på.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, heja Monica!

2009-11-12 @ 14:23:21
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0