Vuxenpoäng

.... är det väl ändå när man köper sin första egna bil. Nu är jag bra nära till att köpa min allra första bil :D Jag ska till banken imorgon och fråga om det går för sej och låna en slant. Jag håller tummarna! Bilen som jag har siktat in mej på är Kusin Mattias ford focus. Jag som sa förut att jag ALDRIG skulle ha en ford. Jag har åkt ford i hela mitt liv, och audin då sen snart tre år tillbaka, och hela släkten har alltid åkt i fordar kan man säga. Nu blev det en ford iaf men det kvittar väl egentligen. En fin bil till ett bra pris räcker för mej. Ska bli grymt skönt och ha en egen iaf! Sen återstår det och se hur vi ska lösa parkeringsfrågan här på gården men det får bli ett senare bekymmer :P
Alltid något som är positivt just nu iaf. Annars känns det lite motigt just nu. Börjar lessna på jobbet nu, känns som att jag bor där typ. Jag jobbar 50% i grunden men förra vecka jobbade jag mer än alla andra. Visst är det bra med extra tid och pengar men jag vill ha ett liv oxå. Så mkt som får stå åt sidan. Imorgon ska jag ju vara ledig och den skulle tillbringas med Örjan men vad händer, joo han blir sjuk =( Feber.... Och till helgen jobbar jag såklart. Jäkla skit! Kändes som att jag bara ville gå och gräva ner mej tidigare idag. Bara och stå ut till på fredag.
Det får bli så att jag bor hos honom även fast jag jobbar. Jag överlever inte annars, saknar honom så jag går sönder snart. Och lite hinner vi ju umgås iaf.
Något mer positivt är att jag snart fyller år och det ska firas med fest hemma hos Örjan den 17:e :D Lite folk har vi lyckats få ihop iaf. Är det någon som läser min blogg som vill komma så hör av er =) Ju fler desto roligare...
Det enda jag kräver av gästerna är att dom kommer med en blomma, det är inträdet liksom =) haha... Nää jag skojar.
Sovtajm nu så det blir morgon nån gång. Natti med er!

Förresten så blev det inget guld i natt =( J*vla kandensare! Osportsligare finns inte. Jag la ner efter två perioder. Hade jag sett hela hade jag rivit hela huset. Var så säkra på det. Bryt ihop och kom igen. Nästa år tar vi dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0