Floristen är tillbaka!

Ja för tillfället iaf. Skitiga naglar och stucken på en rostagg. Älskar det :D
Det var riktigt kul att vara tillbaka igen. Lagomt tempo idag var det oxå.
För lite ringrostigt var det i början men det gick ganska fort över ändå.
Blev några julgrupper och lite arrangemang. Ja, dagen rann iväg.
Sen var det bara hem och bänka sej framför tv n. För en gångs skull kunde jag se på Mora.
Matchen gick nämnligen på tv 8. Så med Mora- Malmö matchen och lite tacos
så hade jag en alldeles lysande kväll i min ensamhet :D
Hämtade Örjan och Emelie på jobbet sen. När det var som mest spännande i matchen :/
Mora vann iaf till slut och tog en mkt viktig 3 poängare. Vilka kämpar!

Och så var det Winnerbäck i Leksand ikväll. Som jag pratat så länge om att jag skulle på.
Nu blev det inte så iaf. Men jag fick ju jobba så det känns helt ok iaf.
Ska bli skoj och läsa recentionerna imorgon.
Idol däremot har jag inte missat trots hockeyn. Tur det finns dator!
Dock såg jag omröstningen på tv n. Härligt med Calle i final :D
Han har blivit min favorit de senaste avsnitten. Fast kan väl inte påstå att Erik är dålig heller.
Det blir med all säkerhet en spännande final nästa fredag. Jag är bänkad då!

Lördag imorgon och Örjans jobbhelg, vilket är lika med 8-14 jobb för honom imorrn.
Till kvällen ska vi till Avesta på bio, Luftslottet som sprängdes.
Det är tredje och sista filmen i Stieg Larssons triologi. Ja, det vet ni säkert redan!
Jag har höga förväntningar på denna precis som jag hade på 2:an.
Återkommer imorgon med en rapport och betygsättning :P
Nu får det bli godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0