Bloggtorka

Nu ska ni inte tro att jag gått under jorden bara för att det varit tyst ett tag.
Har bara varit lite bloggtorka men nu är jag med i matchen igen.
Det som hänt sen sist är att jag har träffat Emelie först och främst :)
Gjorde en tripp till Avesta i torsdags och det blev en hel eftermiddag där. Trevligt!
Vi fikade, pratade gamla minnen och så blev det lite shopping.
Endast en julklapp återstår för min del förutom blommor till mormor sen.
Dessutom träffade vi Laila Bagge oxå. Nu tror ni säkert att jag ljuger när jag säger
att jag verkligen inte tycker om den människan men så är det!
Däremot är Emelie ett idol-fan och gillar henne. Så det fick bli ett kort på dom två!
Väl hemma städade jag hela lägenheten. Kändes ju väldigt lönt egentligen.
Just nu är det fyra killar i den lilla tvåa med lika många datorer :(
Behöver jag säga att jag är i Björbo just nu?! Gabbe hade match i Säter igår.
Han spelade DM med u 15 som för övrigt slutade med en 1-11 seger.
Detta trots att det var urdåligt spel! Jag, mamma och pappa åt pizza före.
Sen följde jag med hem till Björbo. Hem och sova och ladda för ny match.
Kl 11 idag var det match mot Hsk/Långshyttan. Även här blev det en seger, 6-2.
Dock var det likadant i denna match. Dåligt passningsspel. Väldigt tråkigt.
Skönt med seger iaf! Annars har det inte hänt så mycket idag.
Var upp till mormor en snabbis och sen bara slapp i soffan.
Antar att dagen imorgon ser likadan ut. Får se om Örjan kommer till kvällen.
Han är ledig måndag och tisdag så men känns tveksamt. Återstår och se.
Det var allt för nu. Lovar att återkomma snart igen.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0