1 december.

Tisdag och 1 a december. Hann inte skriva något igår. Planen var att jag som vanligt skulle städa.
Så blev det inte. Mamma skulle ensam tillbringa mer än två timmar i Leksand när Gabb och Johannes tränade.
Liite synd om henne tyckte jag så därför skippade jag städningen och hängde med henne ist.
Vi gick en sväng i regnet och sen såg vi på Gabb och Johannes träning med en kaffe.
Hemma runt 22 tiden. Idag har det inte hänt så mycket.
En promenad som vanligt i underbart väder. Solsken, -3 och lite vitt på marken :)
Trodde att jag aldrig skulle säga det men skönt och slippa regnet.

Idag har mamma bokat tid för vaccin för mej och henne.
Jag har lugnt väntat på min tur och inte känt nån panik över att inte få ta på stört.
Fattar inte varför det ska vara så bråttom??!!
Behöver jag säga att jag inte är så förtjust i Leksands lagläkare??
Pinsamt värre!!
Varför inte bara vänta på sin tur?? Tror inte att den här flunsan är så farlig som dom säger.
Visst är den säkert värre än vanliga men skulle man få den är det inte säkert att man bli så sjuk.
Däremot har jag funderat på vad det här vaccinet är för ngt?
Det har gått fort och tagit fram det. Dock har jag bestämt mej för och ta det iaf.
Mest för att inte smitta andra. Vore hemskt om tex lilla Selma skulle få det.
Aja, det var allt för mej.
Städningen väntar nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0