Måndag

En ny vecka har börjat. En vecka då de flesta börjar skolan. Eller alla känns det som. Tror typ alla har kommit in på någon skolan utom jag :/ Jag är nog den enda vars "semester" börjar denna vecka. Nu kommer jag endast att ha städjobbet fram till i oktober iaf. Sen får vi se vad som händer då. Antagligen ska jag ut på praktik då igen :/

Annars så har helgen varit bra iaf. Igår kom mamma, pappa, Gabb och mormor och hälsade på :) Ö hade korpmatch kl 15 först så vi var här i lägenheten någon timme och väntade på honom. Under den timmen lyckades pappa hitta på en del smågrejor som enligt honom behövde fixas :P Vaddå arbetsskadad?! Bara Örjan kommit hem och duschat åkte vi ut till Husby. Vi hittade på ett jättemysigt cafè som låg nere vid älven. Dom hade även minigolf så efter fikat körde jag, Örjan och Gabbe en match. Trots att jag förlorade var det jättekul iaf :) Det var evigheter sen sist! När vi hade spelat klart for vi hemåt allihopa. Jag och Ö slappade framför datorerna ngn timme innan vi bestämde oss för pizza och en film. Vi såg en gammal Wallander film på tre timmar och gud vilken seg film det var. Kan ju säga att dagens Wallader filmer är väldigt mkt bättre.
Nää, dags och blåsa håret nu innan det är dags att fara hem till Björbo och städa lite. En mellanlandning i Borlänge oxå för att hämta ut framkallade kort.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0