Nattuggla

Jag brukar sällan ha svårt att somna men i natt verkar sömnen inte riktigt infinna sej. Men allt är bara bra ändå.
Jag har haft en riktigt bra dag på jobbet idag. Äntligen har jag fått producera lite! Nu ikväll när sömnen inte vill infinna sej har jag legat och funderat på hur vi skulle kunna ha det i vår snittkyl. Jag har så många idèer på hur vi skulle kunna bygga upp den och ideèr på dekorationer och buketter bara rullar runt i huvudet på mej. MEN, vi hinner aldrig med att genomföra dom. När städning av personalutrymmen går före allt annat ibland, jaa då är det inte lätt.
Jag hoppas på att jag kanske kan få gå upp lite i tid för det skulle verkligen behövas. Malin hade föreslagit det för Therese oxå så vi får se vad som händer framöver....
Gick till 18.15 idag. Rusade till bussen och jag hann med god marginal. Känns skönt och veta framöver. Väl hemma stekte jag hamburgare till mej och Adam. Var tänkt att Adam skulle fixa till sin "specialare" men så blev det ju så klart inte. Hamburgare gick ner det med =) Sen blev det tv och sång för hela slanten. Först doobidoo och sen singing bee. Såna där program gör mej så glad. Kom för övrigt underfund med att jag skulle passa bra i singing bee. Kung på sångtester men kass på att sjunga =) haha...
Och imorgon, då bär det ju som sagt av till Hedemora. Det kan inte bli annat än bra! Moster skulle till Blge så jag åker med henne dit och går på tåget där istället för i Djurås. Slipper jag tåget en liten bit iaf =) 13.50 går det från Blge.
Med tanke på morgondagen borde jag kanske ta och sova lite. Ska göra ett försök få se om sömnen vill infinna sej.
God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0