Jobba, äta, sova....

Det var ett tag sen jag skrev nu men å andra sidan har jag inte haft något att skriva om heller. Jag har bara jobbat, ätit och sovit sen sist i princip. I tisdags hade jag stängning. Hem och åt och varvade ner innan sängen väntade. Igår började jag 10 och en ny stängning väntade. Fick dock väldigt mkt gjort igår och kunde för första gången gå hem och känna mej nöjd med vad jag hade uträttat. Hemma efter 21 då med. Sov några timmar och sen var det dax och upp igen. Idag har det mesta gått åt helvete om man kan säga så. Hela förmiddagen gick åt till att hitta rätt på kyrkan dit vi har blommor till en begravning på lördag. Efter ett tiotal samtal hittade jag äntligen rätt! Sen var jag tvungen att åka och hämta ett larmkort oxå för att vi skulle kunna lämna blommor där i fortsättningen. Så typiskt att sånt här ska hända när Malin är borta och när vi redan är kort om folk. Vid fyra fick jag äntligen sluta. Väl hemma väntade ännu mer jobb. Städning! Eftersom jag jobbade igår fick städningen bli idag istället. Mamma var iaf snäll och hjälpte mej så det gick riktigt smidigt. Imorgon ska det bli skönt med en ledig dag. Jobbar dock helg sen men det tror jag blir ganska lugnt. Imorgon ska jag däremot låta bli och tänka på allt vad jobb heter. Då ska jag vara barn på nytt! Bad i Vansbro med Filip och Jon väntar =) Maria lär väl inte klara av dessa vildar själv i bassängen =) Ska bli riktigt skoj! Vet inte om jag ska till Therese sen oxå. Det vet jag nog inte förrän imorgon..... Nu blir ska jag se på lyxfällan en stund!
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0