Broken dreams

Jag har precis ätit en alldeles gudomlig måltid här i min ensamhet hos Örjan :D 2 skivor rostat bröd var allt jag hade ätit innan så min mage verkligen skrek efter mat. Nu så är ordningen återställd iaf :P Just nu är Örjan och jobbar så jag har några timmar fram till ca 21.30 och slå ihjäl innan han kommer hem igen. Ska väl diska undan lite från gårdagen och sen blir det ensam mamma söker vid 20. Ska se till att Örjan får lite mat när han kommer oxå =)
Om vi ska prata gårdagen då så blev det en helt fantastisk kväll på broken dreams med arbetskompisarna. Vi åt kanongod mat, drack gott och skrattade en massa. Suzanne är hur skön som helst nykter men när hon får lite dricka i sej kan man skratta sej fördärvad åt henne.... Helt sjukt kul hade vi och tiden sprang iväg! Dom i här i Hedemora började nog undra :P Ursprungsplanen var att jag skulle få träffa Örjans arbetskompis Gabbis och hennes kille men eftersom jag anlände till Hedemora efter 01.00 hade dom redan dragit då =/ Jag hann inte mer än vara med på lite efterfest... haha. Vi gick över till Märta och Tias och nördade oss en stund. En hel del skratt och trams blev det. Vet inte vad klockan var när vi gick "hem" hit och la oss.
Idag är jag helt död kan jag säga.... Vi sov inte mkt mer än ett par timmar i natt. Mer sova ska det absolut bli i natt då klockan ska ställas på 07.00. Hugedamej! Hur ska vi orka upp då??!! Det vill jag inte ens tänka på nu.
Neej, disken väntar. Sen är det kanske så att jag hinner och hälsa på Kicke oxå, om han är hemma vill säga.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0