Allhelgona

Gårdagen var helt fantastisk i bästa sällskap =) Finns inte ord.... Hela jag är upp och ner och ingenting funkar som det ska.... What a feeling! Blir bara bättre och bättre det här. På kvällen var jag kvar i Blge och såg på Gabbs match. Seger med 2-6 blev det även om det säkert hade kunnat blivit tvåsiffrigt, Borlänges målvakt var bra. Var på Ica maxi innan och handlade. Anna-Lena var med och hon är så kul. Hennes kommentarer ska inte ens nämnas här :P haha....
Ett besök på max blev det efter matchen innan vi for hemåt.
Jobb väntade idag. Aningen segt måste jag säga. Tankarna var på annat håll. Det gick en hel del snitt så  jag fick producera en del. Men sen ville jag hjälpa Marie med krukorna oxå. Det är så mkt som ska prismärkas och packas upp. När fasen ska vår chef fatta att vi inte hinner med?? Vi MÅSTE ha hjälp! Reagera nån gång, tack,
Och utegården måste nämnas. Gravdekorationerna hade vattnats för nån dag sen och när det nu blivit minus, ja då frös dom fast förstås. Vet inte om man ska skratta eller gråta riktigt.
Hemma vid 18-tiden. Då åkte jag, mamma och mormor till graven och tände ett ljus på morfars grav. En känslosam stund. Morfar skulle fortfarande ha varit med oss nu. Mormor följde med hem och åt tacos sen. Nu sitter vi och kollar på lite tv. Jobb imorgon med så det blir inte alltför sent ikväll.
Ha en fortsatt trevlig allhelgona helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0