Negativa egenskaper

Fredagkväll och jag börjar komma till ro. Annars har det senaste dygnet varit väldigt oroligt med mkt tankar.
Åt båda hållen ska jag säga. Väger både för och nack delar men det känns mesta dels positivt tror jag.
Det mesta visar sej nog när jag väl varit där på onsdag. Fram till dess lär jag ju hinna fundera en hel del.
Jag fick veta idag att jag får tågbiljetterna beställda och betalda dit på onsdag iaf. 
Fast hem vet man aldrig om jag åker på annat vis.. hehe.. Det ni! Vi får väl se men det vore skoj om det gick.
Lät ju inte som någon omöjlighet om personen i fråga är där på onsdag och vid rätt tid. Hehe va busigt!

Imorgon kommer Tess oxå :D Det ska bli kusligt kul för att använda vårt uttryck :P
Drinkar, tacotårta och melodifestivalen står på schemat. En promenad genom byn har jag lovat henne oxå.
Skönt att få koppla bort tankarna på det som händer just nu. Det är som jag nämnde tidigare mer än jobb.
Jag känner mej ganska maktlös i frågan faktiskt. Men jag ska försöka och inte bry mej så mkt.
Det är så förbaskat typiskt mej att älta saker och vara så fruktansvärd tjatig.
Hah, tänk vad mkt negativa egenskaper jag har kommit på sen förra vecka egentligen.
Dyker dom upp på nästa intervju blir det inga problem att lista dom. Någon har gett mej en hel hög samtidigt som jag kommit på en del själv oxå. Kanske bara nyttigt oxå, vad vet jag!?

Tål att tänkas på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0