Mammas födelsedag!

Allting känns mycket lättare nu. Klart att jag fortfarande känner en sorg över att det inte funkade men samtidigt vet jag att jag har en vän som är ärlig och som jag kan lita på framöver.
Vi var nog för olika på vissa punkter och i slutändan hade jag blivit den dominanta eller vad man ska säga, jag hade nog blivit som en storasyster. Till slut hade det nog inte funkat iaf. Tyvärr..
Nu ska vi börja om på noll igen och gå vidare som vänner. Jag tror det kommer att bli bra. Det känns så nu iaf.

Och så var jag på intervju idag då förstås. Det var mest bara att lyssna och slänga in någon kommentar när man hade chansen =) haha.. Det kändes rätt bra tycker jag men ändå känns det inte som att jag får det.
Det var många som hade sökt och kommit till intervju för det första, sen var det en hel del från Hedemora som hade sökt oxå. Med tanke på att dom har bostad i närheten och inte jag så tror jag inte att jag har ngn chans.
I så fall ska jag ha haft ngt väldigt speciellt då som gör att jag är värd och satsa på. Aja, får väl se..

Idag fyller mamma år. Hon fick lite blommor igår och efter maten ska hon få paket oxå.
Hoppas presenten blev rätt nu då..

Pizza snart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

God kväll Caroline! Hoppas intervjun gick vägen! Vad är det för jobb? Ha en lovely evening och ta hand om dig!

2008-03-07 @ 19:50:42
Postat av: Fia

Vad är det som har hänt? Jag har varit lite dålig på att både skriva själv och läsa din blogg nu på sistone, har haft rätt mycket jag med. Jag skrev till min mail nu också, ifall du skulle vilja ha någon relativt anonym att prata av dig med :)

2008-03-09 @ 19:35:45
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0