Bättre!

Jag tror tamme sjutton att det blir bättre för var dag som går! Det känns så himla skönt =)
Jag har varit med om värre så visst ska jag ta mej igenom det här oxå. Personen i fråga finns ju fortfarande kvar i mitt liv hoppas jag. Då finns det dom som har det värre!

Nu väntar två dagars ledigt eller vi ska ha eget arbete. Imorgon ska jag väl sitta här och muppa och se om det dyker upp något jääättespännande jobb och på onsdag ska jag till Falun.
Lollo ska visa mej högskolan och så får hon berätta lite om programet. Sjuksköterska har ju faktiskt blivit ett hett alternativ just nu så. Bara jag kan snickra ihop kurserna som fattas på komvux men det ska väl fixa sej på något vis. Som vi sa i fredags, jag har en plan. Lysande Sickan =) haha!

Aprå på plan så väntar jag fortfarande på en middag =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad skönt att du mår bättre :)

2008-03-10 @ 22:15:34
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0