När får vi sommar?

Gissa om jag är trött på denna sommar! Juli har bara runnit iväg och jag har inte en aning om vad jag har gjort. Börjar undra om man ska få några fler soltimmar. Dom lovar till nästa helg så jag hoppas på det. Dagen i övrigt har inte bjudit på speciellt mkt. Sov på tok för länge men vad spelar det för roll när man vaknar och hör att det regnar. Då får man faktiskt dra täcket över huvudet och sova en stund till. Jag och mamma åkte och städade lite på snickeri. Perfekt städväder idag, så lite nytta har vi gjort iaf. Ikväll väntar tacos och vad det blir sen vet jag inte. Får väl krypa ner under filten och kolla på någon film. Känns mest lockande just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0