Inget Torsby =(

Strålande solsken och på nollan. Kan inte bli så mycket bättre.
Därför ska jag bylsa på mej lite kläder och gå ut en sväng.
Var som sagt tänkt att jag skulle åka till Tillman idag men så blev det inte =(
Redan igår fick jag veta att hon var krasslig men att det inte var farligare än att jag kunde komma ändå.
I morse fick jag ett mess där hon skrev att hon kände sej sämre och kanske hade feber oxå.
Då bestämde vi oss för att ställa in det. Inge kul för nån om hon blir ännu sämre sen oxå.

Lär väl och städa ikväll oxå. Som det ser ut nu får jag fortsätta ha det.
Katrin som skulle ha tagit över har hittat ett annat jobb.
Avskyr verkligen det där men det är ju ett "fast" jobb så jag kan ju inte gärna tacka nej till det heller.
Det blir ju några kronor varje månad iaf. De två närmaste månaderna är det ju tre födelsedagsbarn som ska grattas oxå så pengarna lär komma till pass.
Nu blir det en promenad!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att du är ut och promenerar. Bra med lite extra casch. Sköt om dej vännen!

2008-01-28 @ 12:22:12
Postat av: M

Jaa du kommer väl den 9:e?:D

2008-01-28 @ 12:28:50
Postat av: Emma

Ja, Tette får ta och "pipp han". =)

2008-01-28 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0