Solig dag!

Ännu en solig dag är till ända fast det såg tungt ut till en början. Jag fick lift med mamma, Adam och Gabbe till Borlänge så jag slapp åka den biten iaf. Jag och Tess gick mest runt och myste hela eftermiddagen.
Vi åt lunch ute på etage och så årets första kulglass ute i solen =) Helt underbart var det!
Vi har inte setts på länge nu så vi hade mkt och prata om.
Som vanligt är det mest kaos och händer mest i mitt liv.
Vet inte om det har varit så mkt bra på sistonde men mkt hade vi som sagt och prata om iaf.
Kom hem vid halv sex och då var Emmie här. Lika pratsam som på msn kan man säga =) haha..
Jättesöt tjej verkligen! Men man kan säga att det bli en liten "språkkrock" med hennes dialekt och vår. haha!
Ska bli skoj och ha henne här några dagar framöver. Alltid kul med ngt annat i vardagen.

Jag har funderat mkt på sista tiden och kommit fram till att vara singel när man är omgiven med kompisar som har kille, är sambo eller till och med väntar barn, det är inte lätt.
Det går inte att komma ifrån att man ständigt hamnar i andra hand och när man föreslår att man ska göra något så passar det sällan utan det måste komma från dom själva.
Att få någon med sej ut, det är ganska omöjligt faktiskt.
Nej, vi ska vara hemma och mysa, nej vi orkar inte, nej vi har inte råd, nej vi vill inte. Nästan alltid ett VI.
Det är klart jag uppskattar mina vänner, det är bland det bästa jag har, men att komma i andra hand för det mesta börjar jag tröttna på nu. Tydligen är vänner inte det allra bästa för alla.
Med det här vill jag säga att jag är skapligt less på att vara singel men att jag absolut INTE missunnar mina vänner nånting även om det kanske låter så.
Nu ska det bli sängen iaf. Imorgon blir det ljusparty med mamma =)
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0