Mora fram och tillbaka

Igår blev det alltså en tur till Mora. Vi kom iväg strax efter tio, typ fem minuter efter att Martin hade kommit ur duschen. Kan inte förstå varför det manliga könet är så himla tröga med att komma till skott.
Aja, iväg kom vi iaf.. Elva mil med allsång till Ulf Lundell och Takida. haha.. Jaa, det gick väl det med.
Vi anlände till Mora vid halv tolv. Hamnade på Wasa stugan fast det var menat nån annanstans från början.
Det visade sej att det stället hade stängt. Som sagt, Wasa stugan blev det och det var helt okej tycker jag.
Tyckte nog Martin och Markus oxå men Erik som hade tjatat om Mora var nog inte lika nöjd.
Vi stog ut till två iaf. Sen blev det självklart donken där Martin laddade upp med mat för hela veckan tror jag. haha.. Jaa, är man ungkarl så är man.. På hemvägen blev det åter allsång men bara halva vägen eller så.
Sen somnade självklart hela styrka. Så det gick fort hem. Men det kanske berode på att jag körde en helt underbar bil oxå. Shit vad den gick bra! Om man ändå hade en sån. Sex växlad och allt. Lät så kul när Erik informerade mej om den saken. "Du Caroline, den här bilen har en sjätte växel oxå. Allt med sex gillar vi! haha. Så det var bara att gasa på det. Sånt gillar vi!
Det blev en liten efterfest oxå. Sånt ska det vara även fast man är nykter =) Hemma vid halv sex.
Jag lyckades somna vid halv sju eller så. Min hosta har inte gett med sej än, i natt kändes det nästan värre.
Vaknade vid tio idag. Pappa håller på och donar i köket idag med och självklart kan man inte sova då.
Men jag är inte den som klagar över förlorad sämn, sova kan man göra nån annan gång.
På schemat idag då, lär upp till Erik och hämta min tröja som inte finns. haha..
Jag glömde den där och det vet jag men det finns inte där. Aja, den lär ju komma fram förr eller senare.
Nu ska jag ta och gå ut och sova i solen en stund. Underbart väder!
Hej med er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Efterfest... så klart. =)

2008-04-20 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0