Jag kan inte släppa det

Idag har jag återigen varit på kursen. Vi var 4 st där idag och det var fruktansvärt skönt måste jag säga.
Vi blir nog inte så många fler imorgon heller om det ens blir någon mer än jag. haha.. Får se..
På onsdag är vi lediga iaf. Har lite funderingar på att åka till kupolen och söka jobb då men vi får se.
Hade varit skönt och bara göra ingenting oxå. Eller vi har självstudier men det betyder ju inte så mkt jobb.
Vad gäller jag och sjukan så är jag fortfarande jättehes. Busschauffören frågade när jag klev på i morse om jag kanske var lite förkyld. haha.. Var tvungen och fylla på busskortet oxå så jag var ju tvungen att prata.
Och när jag kom hem idag fick jag veta att mormor har åkt på magsjuka. Opps!
Vi som var med henne hela eftermiddagen igår och dessutom åkte vi bil med henne till och från Järna.
Ska bli spännande och se om vi klarar oss. Mamma med över 20 år på dagis börjar väl bli immun för sånt där nu men vi andra då? Återstår att se. Vore väl lika bra man åkte på det så är man kvitt alla sjukor sen

Jag kan fortfarande inte släppa Engla. Det går inte alls. Det här har berört mej mer än något annat fall förut.
När jag läste tidningen i morse blev jag ännu mer förtvivlad. Polisen fick in tips om att den här mannen kunde vara inblandad i Pernilla mordet men dom kollade aldrig honom. I 5 månader hade dom tipset på sitt bord.
Jag blir för arg för att kunna skriva mer om det. Dags för den kära pliskåren att lägga mer energi på mord istället för att jaga tjuvjägare. Usch, man blir så arg! Det är svårt att låta bli och tänka på vad som hänt om dom hade kollat upp den här mannen i tid. Hade Engla funnits vid liv nu?
Det lär vi ju aldrig få veta men klart att man undrar.
Tände precis ett ljus för henne och för alla som står henne nära. Speciellt hennes mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0