Dagis!

Ännu en vecka har passerat och med raketfart dessutom!
Den här veckan har allt känts så mycket bättre och varit så mycket lättare.
Jag har precis börjat få så fin kontakt med barnen och känner att jag får mer förtroende av dom.
Lite tråkigt att det bara är en vecka kvar faktiskt =( Man känner sej väldigt nyttig där kan jag lova!
Idag gick vi till 17, jag och moster. Trots den långa dagen gick den jättefort iaf.
Jag var med en bestämd liten dam på den andra avdelningen som man minsan inte ska sätta sej upp mot.
Jag fick höra att jag inte bestämde över henne.. haha! Och tjejen är knappt tre år.
Vad månne det bliva av denna bestämda dam framöver tro?!
Förutom dagis denna vecka så har jag hunnit med att hälsa på Therese och Andreas i Grangärde.
Jag gjorde en sväng dit igår kväll. Och så fint dom bodde! I ett rosa hus dessutom =) haha..
Kul och träffa dom iaf. Har inte träffat Therese sen Lindesnäsnatta förra året. Ett bra tag sen med andra ord..
Kom inte hem därifrån förrän närmare halv tio. Det blev sängen ganska på en gång då.
I helgen ska jag träffa Tess och göra kupolen med henne =) En present till pappa ska inhandlas.
Tiden går så fort att jag knappt fattar att det helt plötsligt är april och pappas födelsedag på G.
Eftersom han inte fyller jämt blir det nog inget storslaget, har nog planen klar redan om vad jag ska köpa.
Nu blir det pizza och sen då..? Så ska det låta kanske?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0